Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ridgit: bdsm eyes speckcase-p176454561686420926envin 400

A bejegyzés

ez meg az

Már minden túl világos,
Sötétíts el szívem,
Hogy még hihessek én
valamiben.

Csak át ne látnék rajtad,
Úgy mint egy szakadt szitán,
Csak ne lennék ilyen,
Kis észkombájn.

Elveszteném az eszem már,
Mert a szív úgy fáj,
Ilyen IQ-nál.
Inkább lennék a kis butád,
Aki felnéz rád.

Csak egyszer úgy hazudnál,
Hogy nem ordít rögtön, hol a csel,
Kiszúrom könnyedén,
Hol szúrtad el.

Én nem tehettem róla,
Hogy így megvert
Az a csúnya ég,
Bár boldogan lennék,
Drágám, nálad hülyébb.

Elveszteném az eszem már,
Mert a szív úgy fáj,
Ilyen IQ-nál.
Inkább lennék a kis butád,
Aki felnéz rád.

(Hrutka Róbert - Harmat Gábor)

_______________________

Mondd, ki lesz rab,
S ki marad szabad
Ha minden lánc és kötél szakad?
Lakat alá teszel,
S foglyom leszel!
Börtönbe zúgsz, ha belém esel.

Tárt kapuk várnak,
Tárt karok zárnak,
Puha párnák erősebbek nálad.
Selymes ketrec,
Mást nem tehetsz.
Maradsz, mert bármikor elmehetsz.

Ne tőlem kérdezd rabok legyünk-e vagy szabadok
Ha börtön a szerelem, a rácsra szavazok!
Selymes ketrec,
Mást nem tehetsz

A vágyak rabja leszel, mert a vágyak szabadok.
Meg kaphatsz mindent, de a börtönőröd maradok!

Elvesztél már!
Puha párna vár!
Szabadságba zár!

(Hrutka Róbert - Harmat Gábor)

 

_______________________

 

„Mindenekelőtt a szerelem két ember közös élménye – de az a tény, hogy közös élmény, még nem jelenti, hogy egyforma élmény mind a két ember számára. A szerelmes és a szeretett személy különböző égtájakról jönnek. A szeretett személy gyakorta csak kiváltója annak a felhalmozódott szerelemnek, ami addig a pillanatig mozdulatlanul lappangott a szerelmesben. S valahogy minden szerelmes tudja ezt. Érzi a lelkében, hogy szerelme magányos érzés. Új, különös magányban találja magát, s ettől az érzéstől szenved. Így hát a szerelmes csupán egyvalamit tehet: tőle telhetően őriznie kell magában szerelmét, egy egész új világot kell teremtenie – egy feszült, különös, önmagában teljes világot.”

(McCullers) 

 

_______________________

 

"Általam vagy, mert meg én láttalak
S régen nem vagy, mert már régen nem látlak."

(Ady)

Indafotó képek

Friss topikok

Virágot Algerninának

2012.09.24. 21:21 | ridgit | Szólj hozzá!

 

1. Előmeneteli jelentés

 

A néni azért sikít, mert fáj neki az, amit a bácsi csinál. Már alig várom, hogy nekem is fájjon. Biztosan nagyon jó lesz, és én is sikítok majd. 

 

2. Előmeneteli jelentés

 

Ma megtudtam, hogy a többiek a szerelemre várnak. Hogy a jövendőbeli férjük ellovagoljon értük, és egy romantikus estén, lágy zeneszóra, félhomályban, selyem ágyban, párnák közt, gyengéden tegye őket magáévá. 

Én nem értem ezt a képet. Mindig arra gondolok, hogy megerőszakolnak, vagy nagyon durván bánnak velem. Ilyenkor fájdalmat okozok magamnak, mintha a férfi csinálná. Nem tudom miért vágyom erre. Azt hiszem beteg vagyok, de van egy furcsa érzés... bizseregni kezdek, a puncim pedig nedves lesz és lüktet. Olyan érzés, mintha álmodnék. Amit ebben a furcsa állapotban csinálok, az mindig csak homályosan rémlik fel, mintha csak hallottam volna ilyesmiről, vagy egy régi filmen látnám. 

De utána sokáig szokott fájni a cicim és a puncim. Néha sebes lesz. Utólag mindig félek, hogy tönkre teszem magam.  

Úgy félek. 

 

3. Előmeneteli jelentés

 

Ma beszélgettem egy fiúval az interneten. Azt mondta, hogy nem is vagyok beteg, és sokan szeretik azt, amit én. Sokat beszélgettünk a durva szexről. Megint olyan félálomszerű állapotba kerültem. Sok olyat mondott, ami most nagyon rémisztőnek és undorítónak tűnik, de akkor mindent akartam, és helyeseltem. Mintha egy másik ember lettem volna. 

Utasításokat is adott nekem. Azt hiszem, teljesíteni fogom. 

Ja igen, megtudtam, hogy mazochista vagyok. Így hívják ugyanis, ha valaki fájdalmat akar érezni. Kiderült, hogy ez mégsem mindenkire igaz... akkor viszont nem tudom, hogy miért sikít a nő...

 

4. Előmeneteli jelentés

 

Olvasgattam az interneten. Nagyon izgatott vagyok, mert megtudtam, hogy  mi a neve annak az egésznek, amit... nos, amiről nem is tudtam, hogy létezik. De már tudom. BDSM a neve, és én sub vagyok. És persze mazochista. Egy folytatásos történetet olvasok, aminek a főszereplője egy lány, akit épp ugyanúgy hívnak, mint engem. 

A fiú nagyon más, mint én vagyok. Sosem beszélgetnénk, ha nem kötne össze minket ez a különcség. 

Azt hiszem, nagyon nagy szerencsém van, hogy egy ilyen icipici rétegből találtam egy fiút. Soha vissza nem térő alkalom. 

 

 

5. Előmeneteli jelentés

 

Találkozni akart velem. Majdnem valósággá vált az, amiről évek óta fantáziálok. Megijedtem. Minden kapcsolatot megszakítottam vele. Elmenekültem. Elmenekültem magam elől, a vágyaim elől és a valóság elől. Valahol még mindig betegnek érzem magam mindezek miatt. 

De persze pozitívuma is van a menekülésemnek és annak, hogy megpróbáltam elfelejteni az egész BDSM-et. Most már én is tudom, hogy mitől sikítanak a nők. Nem a fájdalomtól. De mégsem ment ki a fejemből, hogy attól is lehetne...

Kíváncsi vagyok.

 

6. Előmeneteli jelentés

 

Mostanában egyre stresszesebb vagyok. Nem tudom elfelejteni azt a sok évet, amit átbeszélgettem a fiúval. Írtam neki egy megalázkodó, könyörgő levelet. Hamarosan találkozunk.

Szédül a fejem. Félek. Nagyon félek.

 

7. Előmeneteli jelentés

 

Találkoztunk. 

Azóta már többször is. Általában izgalmas, de elég kellemetlen. Ő már rég készül az egészre, már hangulatban van, amikor felhív, hogy fél óra múlva hol legyek. Nekem csak megijedni van időm. 

Izgulok, de nem szexuálisan. Nem igazán illünk össze, de legalább megvalósulnak a fantáziák.... 

Ha ő nem lenne, sosem élhetném ki ezeket. 

 

8. Előmeneteli jelentés

 

Túlnőttem már rajta. Sokkal többet tudok a BDSM-ről, mint ő. Sokkal többet tudok  a vágyaimról, mint ő valaha is tudni fog. Még róla is többet tudok, mert eléggé sablonos, és korlátolt. 

A feladatain látszik, hogy ugyanabban a mámoros félálomban írja őket, amikben eleinte én is ostobaságokat csináltam. Néha csak derülök rajta. Ajánlásnak veszem, de nem igyekszem megoldani őket. Nincs hatalma felettem. Nekem van felette. De nem érdekel ez a hatalom. Pattogjon csak. Jobban teszem, ha leépítem.

 

9. Előmeneteli jelentés

 

Megdöbbentem.

Beszéltem ma egy férfival, aki életvitelszerűen űzi a BDSM-et, együtt él a szubjával. Több közösségi oldalt is mutatott. Több ezer ember érdeklődik a BDSM után. Több ezren vannak. És én azt hittem, soha vissza nem térő alkalom. 

Megint szédül a fejem. Egy apró kulcslyukon leselkedtem eddig és most hirtelen beestem az ajtón. 

Sokat tudok, de még rengeteg mindent nem. 

 

10. Előmeneteli jelentés

 

Az elmélet jól haladt. Már nem akartam tovább foglalkozni vele. A gyakorlatra akartam koncentrálni. Találkoztam néhány emberrel, történt is egy és más. A határaimat messze nem sikerült megközelíteni. 

Megismertem egy férfit. Találkoztunk pár hónap után. Később el is utaztam hozzá. Sokat tett értem. Minden határomat kezdem megismerni.... volt, amit át is lépett. Maximálisan megbízom benne, és biztos vagyok benne, hogy annyit tesz, amennyit még el tudok viselni. De nem többet és nem is kevesebbet. 

Tisztelem és félem őt. Rajongok érte. Kedveskedni szeretnék neki és szórakoztatni őt. Azt akarom, hogy tanítson. Mint kiderült nem is rosszul műveltem ki magam. Néhány logikai diszkrepanciát helyretett, s így már egészen más fényben tündököl az egész értékrendem. 

Büszke vagyok és boldog

 

11. Előmeneteli jelentés

Parttalannak érzem már ezt a kapcsolatot. Elveszek a részletekben. Megfulladok. Lehúz az örvény. Mindent elrontok, nem tudok megfelelni annak a képnek, amit a szubmisszív nőről alkottam. Egyedül érzem magam, és nincs, ami ösztönözzön. Bűntudat mardos, amiért nem elég inspiráció számomra a szeretett férfi. Hullámhegyek és hullámvölgyek jellemzik az érzelmi állapotomat és ezzel az aktivitásomat is. 

Semmire sem merek nemet mondani. Minden feladatomat becsülettel végzem el, még ha közben dühöngök vagy szenvedek is. 

Nem tudok egyedül tovább haladni az utamon. Ennek közös útnak kellene lennie, de szexuális világnézetem ugrásszerű fejlődését nem tudja követni az érzelmi fejlettségem, és még annyira sem a kapcsolatban való létem. 

Érzem a vesztemet. 

Úgy félek.

 

12. Előmeneteli jelentés

Gyászomból ébredek lassan. A nagy kapcsolat ért véget. Lezárult előttem minden. Beszűkült a világ, és én újra az ajtón kívül állok. Még résnyire nyitva áll, de hamarosan már csak a kulcslyukon leselkedhetek megint. 

Utolsó erőmmel próbálom nem elveszíteni azt, amit megtanultam. Belevetem magam egy új kapcsolatba, de ez már nem olyan, mint a nagy kapcsolat volt Nem is olyan, mint a legelső. Újra csak online élek, feladatokat teljesítek, amik nehezek. Már nem megy úgy, mint a kapcsolatban. 

Nincs több esélyem. Ez volt minden, amit láthattam abból a világból, amihez mindig is tartozni akartam. 

 

13. Előmeneteli jelentés

Befejeződött a kapcsolat. Már csak kísérlet volt, hogy tudok-e még szub lenni. Nem tudok. 

Azt tudom, hogy a néni azért is sikíthat, mert fáj neki. Emlékszem, hogy én is sikítottam. 

 

ui.: Kérem, ha véletlenül arra mennek, tegyenek virágot Algernina sírjára, a hátsó udvarban!

Címkék: napló bdsm mazochista szubmisszív ridgit

A bejegyzés trackback címe:

https://ridgitkutat.blog.hu/api/trackback/id/tr414800371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása